Back home

Nu är jag hemma från stallet.

Somsagt joggade jag ut på begge. När jag skulle rida såg jag att jag hade glömt att mina jodpursh var hemma så fick rida i foppatoffler ;p Haha. Ponnysarna var iaf snälla :)

Imorn så ska båda vila. Ska faktiskt bli lite skönt för det var nog år och dar sen jag haft en ledig rid dag ;) När Meddis stog på "bete" så hade jag ju Eira och red.. Så det var ett tag sen. Frågan är ju bara vad jag ska göra då? Lata mig? Neee, inte min stil :P Haha, eller kanske ibland ;)

Ska nog byta om och fixa mig lite, blir nog en joggning tur för min del med :) Det har vart så himla skönt väder idag alltså! Åhh, vad jag älskar det. Igår var det liksom hur varmt som helst. Nästan dog av värmeslag..

Men nu ska jag gå, hejdå<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0