bad uppd.

Nu är Emma påväg hem iaf, som ni ser har jag inte hunnit uppd så mycket som jag brukar. Men kan väl berätta att det har vart bra :)

Fast igår så hoppa jag ju, började med Eira, hon var så jäkla fin, men.. när jag skulle hoppa sista banan så kom vi in perfekt i komb. oxer in, räcke ut. Sen så bara tog det stopp och hon sprang åt sidan och jag flög. Hade inte en chans att sitta kvar, och jag slog i benet, kändes som om det skulle brinna upp. Tog det igen men safea nu för att jag inte skulle flyga av men gissa vad som hände?! Jo där låg jag i gruset igen, fattar inte vad hon är så snabb.. Slog mig inte den här gången iaf och efter en stund efter att ha sänkt och höjt så var det inga problem. Lilla fulingen. Tog banan igen och det var inge problem alls...

Sen var det Meddis tur. När jag skulle galoppera så hade jag så himla ont i mitt ben, kändes som om det skulle brinna upp på insidan så kunde knappt använda vänster skänkeln så blev inte så mycket med Meddis.. Tog några språng och sen hoppa jag lilla banan. Meddis skötte sig jätte bra :) Banan låg väl på en meter och jag ville hoppa lite även fast jag hade så ont för ska ju tävla på lördag så det behövdes.

Jaja, så var det med de. Här kommer lite bilder som Emma tagit :)
Och märkte nu att det inte gick att rotera? Så blir mindre bilder än tänkt. 



Åker till stallet och rider båda hästarna, ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

fina bilder :) läskigt det såg ut när du ramla av :o lycka till på FäRK, vi lär väll träffas ;)<3

2010-08-12 @ 21:11:02
URL: http://taavlingsryttarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vackra bilder:D

2010-08-13 @ 00:15:04
URL: http://renewme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0