Film

Nu får ni ursäkta den dålig gjorda filmen.. Bara slängde ihop massa klipp :p Sen så va inte allt det "svåraste" med på filmen så det var ju lite synd men me n;) Bara så ni vet så kanske allt ser enkelt ut, men det var det inte ! Haha.. Och sen kommer ni även kanske lägga märke till att jag inte ger alls mycke eftergift i komb. men det är för att om man inte verkligen sitter ner och driver på henne i en komb. (än så länge) så tuggar man grus sen.. Stort bevis är att jag har ramlat av 3 ggr på grund av det, på Eira alltså...
Sen kanske ni ser en liten galen hund som jag hästarna? xd Haha..

Här är filmen på Meddis och Eira iaf när jag hoppar på dom :) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0