Film på G

Håller på och göra filmen från igår. Gick jätte bra med båda, fast andra gången med Eira hjälpte ju Linnea mig.. Har nog aldrig ridit så svåra svängar mm i hela mitt liv. Fyfan vad mycket teknik det gällde, sen låg ju hindrena på 1m-110cm och ahh, orkar inte gå in på detaljer just nu men det var svårt! Men sen så skulle jag hjälpa Linnea när hon hoppa Duffy och då jävlar. Haha. Hon har en jävligt fin häst asså. Som ni kanske förstog byggde jag svårt till henne med ;) Haha jaja. Nyttigt med tortyr lektioner iblan som vi kallar ;) Haha nejdå, men att man gör det jätte svårt för en så att man måste rida hela tiden liksom . Vi har gjort e deal att vi får ha en lektion där vi får bygga vad vi vill till varandra (a en gång i månaden. Helt plötsligt blev banan på tävlingen skit enkel ;)

Nu ska jag gå hejdå<3

Ps.. Film kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0