Lååångt

Hallå, har inte gjort speciellt mycket idag och har inte haft nåt speciellt att blogga om. Men såklart även om jag inte ridit idag har hästar snurrat i huvudet på mig och var i stallet ca 3timmar ändå men men :p

Åh vad mycket roliga tävlingar jag har tänkt åka på :D<3 Blir så glad, i början på den här månaden så var jag så lessen över att det var så lite tävlingar och så långt bort men nej, nu har jag hittat massa roliga vi antagligen ska på :D Vore det kul om jag skrev upp hela tävlings terminen för hösten? :) Kan göra det imorn bitti om nån skulle vilja veta ;) Haha. Är från Lokal nivå med Eira till Nationell nivå på Meddis :) Eira hänger med på nån regional tävling också med Meddis.

Åh har hittat en bra tävling där vi kanske ska deb. msv på också :D Fasst bror helt på. Om Meddis är fin i dom senaste LA rundorna som kommer och att känslan sitter där så ska vi nog deb. :D

Visst kanske inte min ridning ibland sitter till 100% och det kommer den kanske aldrig göra. Tror att alla gör missar även dom på Elit nivå. MEN att sitta att vänta på att jag måste göra rätt hela tiden eller att allt ska gå perfekt för att rida msv har nog ingen betydelse. Tycker jag och Meddis har en bra känsla nu och jag hoppas den håller. Även om jag gör nån miss ibland. Så om man ska deb någon klass oavsett höjd måste man tänka på att man ska veta att vi kan klara det. Annars tro inte jag det kommer gå. Om man har en liten känsla i bakhuvudet. Man ska gå in och känna att jag vet att vi kan det här. Den dagen msv debuten kommer då jävlar. Jag ska gå in med all min vilja. Och då när jag ska hoppa msv då sk jag och Meddis var tränade så att vi kan ta oss igenom banan. MEN dock kanske inte perfekt. Och vi kanske inte kommer runt den. Men kom vi runt deb. i LA? Nej. Är vi kvalade msv nu? Ja. Har vi kämpat? JAAAAA, tränat och kämpat så mycket tillsammans. Och även om det inte går på första försöket så ska man inte ge upp.

Okej nu har jag skrivit av mig lite. Men vet inte vad det har blivit med mig men jag är så jävla lycklig och just nu har jag den bästa självkänslan jag kan få. Och även om saker går skit eller inte blev som man tänkt sig så bit ihop. Tänk att vi tar det nästa gång. Men sen får man ju också tänka sig för. Om man ska rida en klass man inte gjort förut och blir utes. för 10gången på andra hindret så ska man nog trappa ner lite.

Själv skulle jag aldrig gå in en klass om jag inte vet att vi har klarat det på träning.

Nu ska jag kolla på film. Hoppas ni orka läsa allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0