Resultat

Eira:

LC: Var jätte fin på framhoppningen även på banan. Vände upp på 11 som var alternativ vatten matta eller våghindret hoppa vattenmattan i grunden och nu skulle jag hoppa våghindret eftersom det skulle gå snabbare.. Dock tog det stopp. Hoppade vatten mattan iställe och kom runt på 4 fel i omhoppningen.. :p annars en kanon ritt. Tror hon tittade på våghindret egentligen utan anledning.
0+4fel.
LB: Ja på Lb har vi ju inga större förhoppningar utan att rida så bra som möjligt och vara så övertygande som möjligt.. Vi kom till komb. Sen kunde inte jag göra nåt mer för det sa bara stopp :p Alltså hon tvärnita inte utan bara bråkade liksom. Och när hon gör såna grejer har det bara kommit fram på tävling så vi har liksom inte kunnat träna bort det. Men glad att jag kunna övertyga henne dit iaf :)
Ute.

Meddis:

LB bed A och A:0: Den här bedömingen gick ut på (även den jag hoppa på Eira) att dom som kom runt i första omg. gick till andra omg. med sina fel. om man inte blir utes. Meddis var kanon fin :) Klantade mig till sexan så fick ett stopp där. Helt mitt fel. Resten av banan var jätte bra. Blev bara lite besviken på mig själv.. Skärpte iaf till mig till andra omg. där det var tidshoppning. Även den här rundan var Meddis kanon fin. Fick en bra tid och nollade :) Vi slutade på 4 fel med en bra tid. och vi kom 4 av 4 plac. :) Haha alla plac. var inom samma sekund och jag tog inte alla "värsta svängarna" Men jag tänkte på mest vad man känade utan att ta för mycket på Meddis + henne stora galopp :) Och det lönade sig :)
4 fel totalt och en fjärde plac. :)

Är helt nöjd med dagen :)


Kommentarer
Postat av: Erika :)

JAG VILL SE FILM JENNY ! :D

2010-08-15 @ 20:09:13
Postat av: Ida :)

grattis :)

2010-08-15 @ 22:16:34
URL: http://idajohaansson.blogg.se/
Postat av: Emma Knutsson

grattis! :)

2010-08-15 @ 22:38:56
URL: http://emmaaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0