uppdate

Som ni ser har jag haft jätte mycket att göra under den här veckan..

Kan väl berätta lite kort om de intressanta sakerna ;)

Meddis är en liten stjärna, hoppa lite banhoppning samt svåra linjer i onsdags och jag ville hoppa en bana på 105-110 på 12 hinder och 14 språng. Senaste utes i LA, erna har ju vart sista och näst sista hindrena. Men det var inga problem :) Sen gjorde vi en liten bana på 110 med 5språng och det var heller inga problem :) Blir så himla enkelt när jag får tryck i henne och nu vet jag mer och mer hur jag ska göra tack vare Linnea :)

Eira har skuttat lite och fått mer kondination denna vecka :) Inge speciellt direkt..

Har ridit Duffy i 3 dagar nu, red lite markarb./hoppning idag och han är som en liten känguru ;) hihi :) Han är så jävla fin alltså.

Ska angtagligen börja rida blacken en gång i veckan också för Lena ville ha lite hjälp med han och skutta även lite på han idag.

Lite om hur den här veckan har varit iaf :) Ska försöka "göra" mer tid så att jag hinner blogga mer.. Tycker ju att de är så kul !

Hade bra <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det i DM? och hur många LA.er har du startat? och hur många felfria La.er har du gjort? :)

2010-09-12 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0