Blogg time :D

Okej, då ska jag börja skriva på bloggen igen efter ett litet uppehåll ;D

Ja kan berätta lite som har hänt.
Meddis kom hem från betet i fredags och då har vi konditionsträna till måndag. träna dressyr på tisdag och då var hon stel och så men helt okej. Tävla LB1 igår vilket gick kanon! Fick 65, nåt i % och 190p :) Skit nöjd verkligen! Blev dock petad från plac med 1p -.-   Skit samma är super nöjd ändå :D
När Meddis var på bete så har jag ridit Eira så har vart lite sysselsatt iaf :) Rider hon nästan varje dag nu för tiden och det är skit kul :D Bilder kommer på henne när jag har fått Linnéas tillåtelse förstås ;)

Idag så red jag ut på Meddis i alla gångarter, inte för hårt och inte för "mjukt". Nu på kvällen så hoppa jag och Linnéa Eira och Sessan. Eira var jätte duktig och skötte sig utmärkt utan stopp och hon bjöd hela tiden vilket är kul :) Sessan var duktig men Linnea fick hålla i sig ibland på den stutsande hästen.

Bilder kommer kanske från när jag hoppa Eira idag beroende på om Linnéa vill ha med henne här på bloggen eller inte :)


Efter ritten igår så tänkte jag att pappa skulle ta lite kort för Meddis såg så glad ut men när pappa kom blev hon sur och ville inte sammarbeta så blev inga bra kort :p Haha.
Har mycke bilder från betet som kommer imorn tror jag :)
Godnatt på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0