färdigt fixat :)

Hallå, sitter och äter just nu, allt är fixat i stallet :)

Började med att rida Eira och gjorde samma sak som jag gjorde med Meddis igår. Hon var fin, gick imot lite grann men gick bra. Sen när pappa skulle höja upp lite på 80-90 på serien kom vi in jätte bra sen så tog det tvärstopp inne i serien på ett "hinder" så jag flög, var inte ett dugg beredd på det. Men jag kom upp nästan direkt och hon gick imot lite då med så jag sa till pappa att han skulle sänka lite och så höjde vi igen och då gick det jätte bra :)

Vetinte riktigt varför hon stog imot lite men hoppas det blir bättre imorn när vi ska hoppa lite bana och så i ridskolan.

Sen var det Meddis tur :) det blev konditions träning, ganska hård kondition också för den delen. Galoppera upp för abborberget bl.a och det var så kul för det var några som stog längst upp och när jag träffa dom så bara "vad duktig hon är som springer upp" "hon var jätte fin" mm och det tyckte jag var skit kul :D Haha, Meddis var jätte nöjd och så och när jag galoppera tillbaka brevid abbortjärn så var hon jätte pigg även fast vi hade tagit backen och när jag trava av henne var hon jätte på och det är alltid lika roligt :) Älskar henne såååå mycket <3 Underbaraste ponnyn jag vet.

När jag hade svampat av henne efter och haft på flugmedel mm så innan jag tog in henne i hagen gjorde vi "utställningsträning" hon var jätte duktig =) Ska göra det varje dag nu ca innan vetlanda.

Sedan longera jag Sessan i pessoalonchen i cirka 20min och hon var fin :)

Sist så smörjde jag allt och fixade och stallet är helt klart tror jag :) Bara hästarna som ska in ikväll ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0