Resultat

Hemma nu :) Dagen har väl vart sådär kan man säga... Det har inte gått bra fast man kan ju inte säga att det har gått dåligt heller. Vädre var underbart imorse, tills jag skulle hoppa upp och rida, då börja regnet komma. Sen såg man att det blixtra och åska längre bort från kumlaa :s Fast det kom inte dit utan bara regnet så innan jag hann börja rida fram var vi dygn blöta.

Till ridningen iaf, Meddis kändes lite att hon gick imot, och tror absolut att det var pga av allt regn och underlaget, att hon var lite förkitigt och tog inte för sig riktigt som hon brukar. Men hon hoppade kanon när hon hoppa och jag är nöjd över ritten under "omständig heterna" eller vad man säger ;)

1,2 gick jätte bra, 3an ett vanligt räcke med vatten mattor under fick vi ett stopp på, skyller faktiskt lite på henne för jag tycker att hon kunde ta för sig lite där och när vi kom rätt menmen. att flöt på riktigt bra sen och fick bra språng och hon börja ta för sig mycket mer. Även fast det kom dom maxade oxrarna kom och hon hoppa jätte bra på dem :) Sen kom vi till 8abc där vi fick ett stopp till där hon gick lite imot från kurvan men tror att jag kunde tagit igenom henne där om jag hade drivit lite till men aa, det är så svårt liksom när man inte känner suget där och inte har lika fighting känslan själv när man själv och meddis hatar vädret, så där var mitt fel.

Ändå nöjd faktiskt att vi kom igenom det svåraste av banan och det som var mest maxat för sen var det komb. och en linje. Men tror det var ca 25 starter och det var 12 som blev ute och dom flesta av dem 12 kom inte ens till 3an och detta är ju inte normalt så är ganska säker på att många av uteslutningarna berodde på vädret och underlaget :p Det var endast 5 som nolla av cponnysarna tror jag det var med..

Så men sånt händer, man måste kunna ta motgångar och man får ju inte bli deppig av det ;) Bara tänka på det bra av det sen så får man kolla vad som blev fel och rätta till det till nästa gång :)

Det som var träligt med var att regnet kom bara när kat b-c och halv d hoppa sen sluta det. Haha, men när vi hoppa så värkligen kom det jätte mycket regn och en stor det diss på de !


Det som vi köpte på skara kommer nog imorn för orkar inte ladda upp idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0