Saker

Usch vad trött jag är, igår kväll runt tio tiden börja jag och Mandis gå runt färnsjön :o Shit, jag har lite träningsvärk nu alltså. Det är välcirka 1,5mil den vägen vi gick....

Jaja, åker till stallet runt halv ett tror jag :) Och nu undrar ni kanske vad som fanns i påsen? =)

Haha inge specielt direkt så men :)

Stübben tvål,
Tvättsvamp,
silikonband :) Hehe.
Behövliga saker :)

När jag fick det börja jag direkt smörja sadelgjord, träns skydd mm som det kommer bild på :)


Nu när hundarna är till strömstad med Linnea så har wilma kommit tillbaka och hon är ju där som hon brukar vara :) -på hästryggen ;) 




Liten skillnad :)
 

Så, idag ska Meddis gå dressyr på banan, rider nog med graman för hon blir lite stark vissa ställen och så kommer jag åt henne mer då.

Sen så ska Sessan vila idag och när pappa kommer hem från stockholm ska han hjälpa mig när jag ska hoppa Eira nere vi ridskolan :)

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0