Skara hästsport

Nu kommer sakerna vi köpte på skara :)

De Niro stövlar- så sjuukt sköna stövlar alltså. Hade ju inte tänkt köpa dom då jag ville ha Parlanti,pioneer eller tretorn men när jag prova dom här i extra smala vid benen och normalt höga så klicka det direkt :D dom är i kalv skinn och ahhh vad härliga dom är :)


John Whitaker byxer- Hade kollat lite på dom innan och var ganska när på att köpa dom röda eftersom nästan ingen är dom i rött och tyckte det skulle bli lite flachit på mig men nee, prova dom och tycker inte dom passa så bra på mig.. Men dom blåa fick det bli, dom är jätte sköna men det träliga är väl att nästan alla har dom menmen.

Veredus Olymic skydd- Svarta strl S hur snygga som helst :)

Kylbalsam- Mitt andra har tagit slut och kom på det i sista sekunden.

GräsBroddar- några speciella som man ska ha till ytter om det var torrt.

Sen köpte pappa några små grejer som är i sammahang med broddarna men vetinte vad de heter sen köpte jsg sporrskydd på lantmännen för glömde köpa det på skara :p

Tror inte det var något mer ;)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Men Hallå!

Tur att pappa har en ny bil. Annars hade väl inte dina grejer rymts.

Kul att Du köps så fina å bra grejer

2010-07-19 @ 11:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0