3 hästar idag

Hejsan :) Var "ledig" idag för vi har frilufsdag och valde att va med ponnyn min (L Blir som att vara ledig för är ju i stallet annars ändå :)  Red iaf 3 hästar idag. Åkte ut vid tio tiden.

Eira: Markarbete med lite studs och sockerbitor och trav bommar och hon var riktigt fin. Ganska pigg men gick fram och lyssna på hjälperna även så jag kunde ta tillbaka henne utan problem :)

Meddis: Red ut i 2 timmar! puuh vad trött både jag och Meddis var efter. Körde lite kondis träning/ hoppa lite stockar och så i skogen och ganska mycket galopp. Hon var duktig och snäll :) Sket i formen idag utan fick bara rida på.

Duffy: Red jag ut en liten sväng på i alla gångarter. Inte direkt nåt speciellt för ville hem och äta.. Var hungrig och kom hem vid halv fyra så hade inte ätit på 7 timmar typ... Sen när man håller igång och gör saker och så också blir man extra hungrig ;) 

Gjorde iordning och mocka mm innan jag red  hästarna så allt är klart i stallet :)
Funderar på att gå ut och springa men det är tråkigt att springa själv.. Hmm, jaja får se om jag hittar på nåt att blogga om mer ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig blogg du har :D

2010-06-10 @ 20:44:59
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0