Bättre idag iaf :)

Hejsan, sitter vid datorn nu, red dressyr på morgonen iställe och blev inga kort eftersom vi inte tog med kameran. Hon var riktigt fin idag iaf :) Lite seg i början men riktigt mjuk och hon kom igång mer sen. Vi gjorde de flesta LA rörelserna och hon var riktigt fin :)

På kvällen så skulle jag rida en liten sväng barbacka tänkte jag. När vi kom från ett gärde och nyss galopperat så spetsar meddis örona och jag kortar tyglarna lite extra och meddis bara kollar in i skogen och inte vill gå frammåt utan vänder runt och galopperar på stället och ställer sig på bakbena så jag till slut fick hoppa av. Var ju barbacka utan spö så hade inte så mycket och säga till om men hoppade upp igen en bit bort iaf och vände hemmåt. Hon var på tårna hela vägen hem sen. Riktigt konstigt, det kanske var björnen? :p Haha, jaja så gick det med de.

Funderar nu på om jag ska gå ut och springa, så tråkigt själv bara men ska kolla om headsettet fungerar :) Får se om jag kommer på nåt roligt att blogga så länge. Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0