Bild och film? Det kommer!

Godmorgon! Ska snart åka ut till skolan som vanligt.. Men tänkte berätta att jag ska träna i kristinehamn för Tessan på eftermiddag. så då blir det ingen upptadering för sen ikväll.

Det var någon som fråga om bild och film från när jag och Meddis hoppar och självklart ska ni få det! :D Hoppas på att pappa ska ta kort när jag hoppar idag. Film på när jag hoppar ska ni kanske få imorn.. Fast då blir det en lite gammlare film från förra tävlinge kanske om ni vill se den? Sen får vi se om det blir nån film på tävlingen i Mariestad :) Ska bli spännande att hoppa på gräs men vi får se ;) Det kan ju gå skit också men det hoppas vi inte på.

Nu måste jag åka iväg iaf. Syns ikväll! Ni får hålla utkik då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0