Dagen

Gick ju upp tjugo över 4.. Åkte till Meddis och gjorde iordning henne och knoppa.
Kommer till örebro vid tjugo i åtta.
Går banan till LB och besiktar.
Framridningen var hon jätte fin :)

LB: Under tempo till ettan (som vanligt) fy mig! men kom över och satte grunden riktigt bra, men sista hindret fick vi ett pet. Så är väl inte mer och säga med det än att hon var fin :) Slutade på 4 fel.

LA: framridningen kändes bra förutom att hon kom lite nära hindren när vi hoppa.
Men får igång henne från början, när vi kommer till 4ab så tveka hon lite (oxer in) så jag kicka till henne där och hon gick fram på det utan problem, kommer in lite fel på andra komb 6ab men drev på ändå fast vi kom lite fel men hon hoppa utan problem, sen när vi kommer till 9an där jätte många hästar stannat så tveka hon lite (maxad och breddad oxer i uppförs lut) men jag tänkte nee, inte vi oxå så gav henne en kick där, snarare pangade jag på henne med skänkeln så hon skulle gå fram, men hon hoppa ändå utan problem, sen sista linjen gick jätte bra och vi nolla :)

Det var 23 startande och 6 plac. Det var bara 5 som nolla och vi blev 5plac :) Sluta på 0fel och 5plac.

Vill också bara säga att fyfan vad jag är glad att jag har min ponny, älskar henne så inåt bomben och jag vet att om jag rider på så ställer hon upp för mig, i nästan alla lägen. Min ponny är helt enkelt den bästa för mig<3

Bilder:




Pappa och Meddis :)

Finaste

haha i "rätt" ögonblick ;) (framhoppning)

Prisutdelning LA


Kan också tillägga att jag gjorde knoppar, dom varade till efter lbn då tog jag av dom för dom blev så fula när hon håller på att skaka på huvudet hela tiden ;p Haha, Måste lära mig göra knoppar som håller ;)
blev inte så många bilder heller, vet inte om det var nån som var och tog kort så.. Men nu har ni fått veta hur det gick iaf :)

Åker ut till stallet starax, hejdå<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0