Dressyr + utställnings träning

Hallå bloggen :)

Inte mkt upptadering idag. kom hem runt 9 från stallet och har vart där sen kl 2. Idag red jag dressyr iadf :) Gick bra. Red programmet och sen öva vi på bakdelsvändnig .. Haha och jag som har övat på framdelsvändningar och jag har gjort en liten miss där. Men gick bra i slutet :) linnea hjälpte mig ju och sen red hon lite bakdelsvändningar och visa på duffy och sen red jag program på duffy som gick bra :) han ställde sig bara när jag rygga som var lite på minussidan men jaja. Linnea prova göra lite bakdelsvändningar på Meddis och det gick också bra :) Det är inte många jag vill ska rida Meddis så hitils sen vi fick henne är det 3 st som jag har låtit sitta på henne, men det är ju nyttigt det med :) Det blir ju så man vill ju bara säga att hon är minminmin, haha ;) Sen hjälpte Linnea mig om hur jag skulle göra bnär man ställer ut en häst, och det gick bra :) Körde ju cirka 1,5 h dressyr så hon var lite sur på mig när vi skulle springa. haha sötis.

Men nu har jag duschat och vart ute och sprungit 3km så ska väl snart sova.

Godnatt med er, kameran kanske hänger med ut till stallet imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0