Dressyr

Godmorgon :) Nyss kollat på film, åker till stallet runt ett. Idag blir det program ridning. Linnea ska hjälpa mig. Måste bli mycket träning så att det sitter. LA programmen ger ju även mycket för hoppningen eftersom det kräver mycke att hästen ska vara stark i bakbenen för att kunna göra dom rörelserna och vara i form samtidigt.

Nea ska även hjälpa mig med att ställa henne. Eftersom vi har glömt bort det och kom på det igår. Vi är ju med i championats klassen och då är de komb hopp och dressyr som går i LA och utställning. Förväntar mig ju inte för mycket men det är ju klart att man hoppas på det bästa :)

Pappa sa igår att det skulle bli regn till häljen :s Usch inte kul. Vill absolut inte att hon ska halka eller nåt sånt på gräset, så vi får se hur det blir. Hoppas på det bästa här med.

Är så sjukt laddad. Och jag vet att vi kan det. Jag ska göra mitt bästa sen får vi se om det är Meddis dag eller inte. Men nu ska jag gå och borsta tänderna.

Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0