Morgoninlägg

Godmorgon, äntligen sitter jag här. Var så trött igår så jag somna 8? :s Jaha men kan berätta lite om gårdagen :)

Skolavslutning var det och det var bra :) Sen åkte jag ut till stallet och mocka 6 boxar, efter gjorde jag iordning åt Meddis. Skulle ha ridit 3 hästar men var så trött så fick bli bara Meddis.

Jag red ju dressyr på henne och det gick åt skogen, haha gud va hon var stum, stel och spänd :s usch det var inget kul och när jag kom åt henne så protestera hon med att flyga upp i luften och sparka :s Försökte rida igenom henne så mycket som det gick och vi kom inte alls överens men sånna dagar kommer väl också. Är väl inte så mycket mer jag kan säga om de.

Idag ska jag trimma dressyr minsann också. Går kanske ner till rid huset där det är större utrymme men vetinte säkert. Just ja, är ju träning för Lena så är nog bokat. Vi får se hur det blir men ska äta frukost nu iaf. 

Idag kommer det minst 4 inlägg ska jag försöka med :) Har ganska mycket tid idag :)


 Skolavslutnings kläder. 



Kommentarer
Postat av: andreablixt

Du är så fin gumman :)<3

2010-06-12 @ 09:47:11
URL: http://taavlingsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0