Ny sadel provad

Jaha märkte nu att inlägget jag skrev imorse inte blev upplagt. Kan bero på att datorn va seg då..

Jaja, sitter iaf hos hannah och vi ska se på film nu.


Idag så har jag varit ganska lat. Åkte inte ut till stallet förens halv fem. Fixade iordning allting och hjälpte Linnea när hon hoppade Sessan och Eira, efter så tog jag med mig Meddis till ridskolan och provade en sadel, det är en Jackson Legano. Linnea hjälpte mig och kollade hur jag satt i den, den verkade funka bra, den var skön att sitta i och Meddis verkade inte ha några problem med den. Tog även några språng på 90 och det gick bra, inga problem.
Hon var pigg och glad, så det var kul. Ska ta med den till Örebro på söndag så ska Tessan få kolla hur den ligger och hur jag sitter i den. Sen bestämmer vi nog oss efter det. Men nu ska jag iallafall kolla på film, blir mer uppdatering i morgon än vad det var idag, och då kommer det lite tips. Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0