Tillbaka vid datorn

Idag red vi ju dressyr och det blev ordentligt i 1 timme cirka. Min ponny lär sig så himla snabbt nya saker alltså. Vi börjar bli rikitgt duktiga på förvänd galopp :D Sitter till 80% kanske. Red lite öppna sluta i traven och förvänd galopp. Jag gjorde även lite galopp halt och det gick bra och fattningar från traven på en volt till både höger och vänster galopp. I slutet trava jag av henne i 20min och längde och minska traven, Hon var ganska trött. Imorgon får hon jogga i skogen sen får hon vila lördag innan tävling. Tycker hon funkar bäst då.
Efter Meddis red jag ut på Eira och hon var duktig :)
Inte mkt mer att säga förutom att so boken väntar mig.
Godnatt <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0