Träningen

Som ni såg blev det inget inlägg igår på kvällen, vi kom hem seent och somna direkt nästan.
Kan berätta lite kort hur det gick,
Meddis var riktigt fin. Hoppa väl och lyssna på mig dock har jag inte tränat för Tessan på 4-5veckor och jag hängde inte riktigt med i början och vi kom lite nära hindren och så men Meddis hoppa så snällt ändå.

Jag vet att jag kan så mycket mer men så kan det vara ibland. Men Meddis var super fin på träningen och vi hoppa 2st LA+5 banor i slutet vilket det inte var några problem med men förut som jag sa så satte jag inte riktig avståndena rätt försen i slutet på sista banan dom 7 hindrena som var kvar. Dom sprången blev riktigt bra och jag kom till mer ridning. Blev några kort fast inte så många.

Är nöjd med träningen iaf för att jag kom till ridning i slutet och bättre att jag rider sämre på träning så att vi kan träna bort det ;)





Några av dom bättre bilderna :)


Kommentarer
Postat av: andreablixt

Ridväst är bra så man inte slår sej Jenny ! ;D

2010-06-04 @ 14:53:35
URL: http://andreablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0