Benskydd

Nu är de så att mina lamicell pro skydd börjar gå sönder mer och mer, det är dessa skydd:

 Fast i svart.


Ska nu ha nya och funderar på vilka? Hm, antingen:


Veredus olympic skydden. Carbon gel skydden tycker jag är för dyrt.


Eller eskadron pro safe memo skydden.

Skydden ska vara svarta i storlek ponny/cob 

Båda ligger på samma pris ungefär och vill ju ha den som är bäst kvalité på eftersom jag tycker båda är lika snygga :)

Vilka av dom här skydden har ni/skulle vilja ha? :) Kul att få höra lite vad ni tycker eftersom mina besökare har stigit dubbelt på sista tiden :)


Sen var det ju ny sadel också eftersom jag sitter "stolsits" i min dessvärre :/ Sen behöver jag ju snart nya stövlar eftersom mina har blivit för korta och sen får jag knappt i foten längre... Usch inte kul när allt dyrt kommer samtidigt :s

Kommentarer
Postat av: Emma Knutsson

jag har veredus olympic skydden och jag tycker att dom är super! både snygga till utseende och bra kvalite sen sitter dom väldigt bra på benen :) jag har dock inte använt mina varje dag, bara på träning och på tävling och nån gång ibland vanligt. dom andra skydden har jag ens inte sett så har inget att jämföra.

2010-06-19 @ 12:22:06
URL: http://emmaaknutsson.blogg.se/
Postat av: Emma Knutsson

och dom är väldigt lätta att hålla rena tycker jag :>

2010-06-19 @ 12:23:15
URL: http://emmaaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0