Vilken lång skoldag.. -Eller inte!

Haha vi hade bara en lektion idag (y Det var gött så sluta vid kvart över 10. När jag kom hem så åt jag och sen somna en stund -.- Sover för det mesta nu för tiden? Konstigt.

Åkte till stallet efter iaf. Börja med att rida Aroma ut i skogen en sväng. Gick bra :) Hon var super pigg.

Sen red jag dressyr på Eira. Haha vet väl inte vad jag ska säga om det än att jag inte hade graman och ett vanligt bett. Eira var ganska sur på mig när kom åt henne och när hon fick chansen så smet hon undan.. Jaja.

Meddis red jag dressyr bara i en halv timme. Hon var fin och lyhörd. Gjorde inge speciellt. Repetera bara förvänd galopp och Meddis är super duktig :) Hon gick ju i 2 timmar igår så räckte med det. Imorgon får hon gå ut i skogen sen på fredag rider jag ett ordentligt dressyr pass. Nästa vecka ska jag rida igenom LA4 och då kolla vad som behövs övas på mer. 

Efte mocka jag och gjorde iordning mat och grejer. Sedan åkte jag hem.


http://www.stallbacken.webbland.se/dressyr/program/LC-LA/LA4_2008.html Detta är programmet LA:4 som jag ska rida i slutet av juli- Lycka till! 

Är sugen på att gå ut och springa. Men får se. Ska komma på nåt kul att blogga om också. Hejsålänge!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0