Ändrade planer.

Som sagt så blev det ändrade planer. Skulle ridit dressyr idag men Nea och jag lös hoppa Aroma och då tänkte jag att Meddis också kunde få göra det när alla grejor ändå var framme. Om inte annat så stog Meddis i hagen bredvid banan och var avundsjuk när Aroma löshoppades så för skoj skull och det var ju ett tag sen vi gjorde det, så gör det där med dressyren på fredag och även lite markarbete då.
Meddis tyckte som vanligt att det var skit kul och fick gå typ 6 ggr och sista gången var oxern 120cm vilket hon inte hade problem med :) Han avsluta med ett litet lätt kryss.

Men har iaf bestämt mig att på fredag blir det 30min ren dressyr utan bommar sen 30min med bommar små studs, kavaletti och en linje med att ändra galopp språng.

Blev lite kort idag iaf. Men tyckte lite synd om Meddis för 2 ggr har det hänt i vår när hon pussa mig har jag varit electriskt (inte meningen) så hon har fått några stötar vilket inte jag känner men nu är hon lite rädd att pussa mig stackarn. Senaste gången hon fick en stöt var idag.. Jaja, ska plugga i 2 timmar vetinte om jag skriver något innan jag lägger mig. Men hej så länge :) <3





 Bilder från idag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så kul att se bilder på henne när hon inte bor hemma längre, lika sött ansikte som vanligt :) Och det där med stötarna har hänt för mig med, stackarn fattar inte att det inte är med mening :)<3

2010-05-26 @ 21:32:31
URL: http://two-riders.blogspot.com
Postat av: Jenny sv;

Emma: Haha nej tycker så himla synd om henne :) <3

2010-05-27 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0