andreablixt gästbloggar :D

Tänkte väll berätta lite om mej då ;)

Heter då Andrea, 13år från Karlstad :) Äger en D ponny, 146cm mkh, som heter Pumba en mycket speciell ponny, fux med bläs, född 1999, okänd härstammning, import Danmark, tävlad upp tillochmed LA, jag tränar och tävlar hoppning upp till LC på honom, målet är att komma upp i dom högre klasserna :) Köpte han hösten 09, hade en tuff start iochmed att han är unik och väldigt beronde av samma stall, samma personer, en enmanshäst kan man säja, han kunde inte riktigt finna sej i att jag var den nya ägaren till en början, men nu är han världens goaste ponny ! :)

Innan Pumba hade jag en C ponny, 138,5 mkh, skäck, som jag utbildade och han tävla LD med innan jag blev förlång :) Othello hette han, korsningsponny import Tyskland E: Ontario II U: Steinrose ue: Charib ben lencer ox, hade stott i ett år innan han kom till mej, min första ponny som jag hade fruktansvärt roligt med :) hoppas på att få lika kul med Pumba

Har känt Jenny sedan 2008 tror jag ;s Jag var fordervärd på B ponny coccos som hon tävla, så vi lärde känna varandra genom honom :)

Följ min och Pumbas framgång på www.andreablixt.blogg.se !!! :D för då blir jag glad ! ;D

www.andreablixt.blogg.se www.andreablixt.blogg.se www.andreablixt.blogg.se www.andreablixt.blogg.se

Kram Andrea & Pumba :)




Pumba


 













Othello




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0