Bilder som lovat :)

dagen; skritta ut på Meddis och Aroma, Meddis var super pigg och när en motorcross blir hon lite knäpp och ställer sig på bakbena och flyger upp i luften men jag satt kvar ;) Värsta var att det var på asfalt men gick bra med henne.
Red dressyr på duffy vilket gick bra sen red jag ut på eira men sen jaga typ åskan oss :s Usch var rädd jag var när det small så vi trava hem. det var inge kul men Eira var snäll :)
Om ni undrar varför jag red 4 hästar idag så var det för Linnea ville ha hjälp med sina hästar nu när hon är vid kusten. Men det var allt för ikväll. Här kommer bilder! :)
Godnatt! <3



 hihi lite om hur Meddis rullar sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0