dissar miiiig

 Den diss bilden går till mig. Klockan är tjugo över tio, har ägnat mig de sista två timmarna åt att göra klart NO uppg. Så nu har jag varken tid eller lust att blogga mer. Skämmas borde jag göra.

Men vi säger såhär. Imorgon så ska jag upptadera mycket så imorgon blir det sju inlägg med både bilder från idag och imorgon och tips och mer invecklat vad jag red idag + kommer jag rida 4 hästar imorgon. :) Tummen upp på det. Har lite roliga saker att dela med mig om men gör det imorgon iställe. Då blir det bilder också.
+ Fråga Andrea blixt om hon fick gästblogga här och det är ju bara kul att nån vill de ;)

Nu ska jag chilla och sova snart, är sjuukt trööt nu. Godnatt på er, och hoppas ni kollaar in på bloggen imorgon får då ska det upptaderas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0