...

Blir så himla arg! Vill bara skriva av mig lite. Nu finns det så vitt jag vet en blogg. Tänker inte nämna vad den heter men iaf så sitter den personen och sitter och skriver massa skvaller om hästbloggare runt om i sverige. Och det är mycket falskt skvaller och det värsta av allt är ju att det är folk som rapporterar in skvaller till den. Det är en blogg jag har föjit i 2 månader kanske och det är hastochryttare.blogspot.com en jätte bra blogg om andrea och lisas liv med hästarna. Eftersom deras blogg är stor så har skvaller bloggen självklart skrivit om dem. Men Andrea på bloggen har fått så mycket skit så nu har hon slutat blogga bara pga av det och det är så himla fel att det ska bli så. Att personer kan skriva sånt påhopp? Det är ju sjukt! Och det värsta är ju som hon skrev på sitt sista inlägg, det är ju deras läsare som har skickat in massa rapporter om falskt skvaller. Såklart att man tröttnar men ville bara säga att jag förstår att hon slutar blogga när folk skriver massa skit men det är så jäkla synd bara. Därför ger jag en liten länk här : hastochryttare.blogspot.com
och en bild på deras (nu endast lisas) blogg:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så jätte mkt :DD

2010-05-27 @ 22:49:34
URL: http://klaaraskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0