Jenny Hissar och Dissar


Att det är så fint väder att rida i

Min första grästävling är nästa vecka med Meddis

Det är bara två veckor till sommar lov så då ska det spenderas mycket tid i stallet

Nu är det utomhus tävlingar som gäller och det är så mycket roligare

Meddis sommarpäls är underbar och så himla fin





Att det är personer som sitter och skriver "skit" om hästtjejer och sånt som sårar dem. När det inte alla grjer är sant

Dissar även att jag har glömt lagt i havren 2ggr på kort tid i Meddis kraft burk så Nea gjort det

Nu ska jag åka till skolan och göra klar svenska bokrecentationen och engelska prov, ;/ En både liten diss och hiss där. Skönt att bli färdigt med de. Och även så skulle den tiden hellrde spenderas hos Meddis<3


Nu cyklar jag till skolan. Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0