Nya tag!

Lägger upp en liten snabbis innan jag går och lägger mig tänkte jag. Tyckte det är dags att börja blogga igen och header och designen är gjord av emmaaknutsson.blogg.se så nu känner jag mig mer trivsam. Kommer lägga in mycket bilder, tips, utrustning, träning och tävling och om mig och min c-ponnys vardag :) Imorgon kommer en liten "presentation" om mig och Meddis som hon kallas. Nu ska jag sova. Godnatt <3

Lägger upp en liten snabbis innan jag går och lägger mig tänkte jag. Tyckte det är dags att börja blogga igen och header och designen är gjord av emmaaknutsson.blogg.se så nu känner jag mig mer trivsam. Kommer lägga in mycket bilder, tips, utrustning, träning och tävling och om mig och min c-ponnys vardag :) Imorgon kommer en liten  Våren 2010 :)

Kommentarer
Postat av: Emma

braa jenny :D mkt uppdatering och bilder nu :D

2010-05-25 @ 23:06:15
URL: http://two-riders.blogspot.com
Postat av: Jenny sv;

Emma: Det ska bli! :D

2010-05-26 @ 07:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0