Morgoninlägg

Godmorgon! Klockan är halv åtta och jag ska åka till skolan om tjugo minuter. Presentationen kommer på eftermiddagen eftersom jag inte har så mycket tid nu.
Idag ska det dressyr tränas. Vi kommer nog träna ganska mycket skänkelviknigar och tempo växlingar, skritt-galopp, galopp-skritt, trav-skritt, trav galopp osv :) Det är bra för det stärker hästens galopp och hästen blir mycket lydigare. Lägger nog till lite förvänd galopp i passet när vi ändå håller på med lydnads grejor vilket stärker hästens galopp ännu mer.
Blir nog tyvärr inga kort när jag rider eftersom min fotograf är på väg till Norge. Men tar med kameran och tar lite kort runt om :)
Här får ni lite bilder från det här året, sen cyklar jag till skolan. Ha en bra dag!
ps. Det är sol ute vilket inte är något annat än positivt ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0