Från igår

Godmorgon, nu hade jag tänkte skriva lite vad jag gjorde igår. Sedan får din några bilder eftersom kameran dog nästan direkt..

Red först dressyr och Linnéa hjäpte mig. Vi övade på övergångar och lite galopp halt. Gick helt okej, blev ju bara bättre och bättre. Sedan red vi lite sen igenom som en åtta och skulle göra det i förvänd galopp. Inte det lättaste eftersom jag nyss lärt henne att byta galopp men i slutt fatta hon vad hon skulle göra och det gick riktigt bra :)

Efter red vi bommar, På ena kortsidan var det tre galopp bommar sen i mitten av banan var det tre trav bommar och längst bort på andra kortsidan var det tre galoppbommar som var upphöjda med liggande sockerbitar. Riktigt bra för lydnaden och då rider man i en åtta över alla bommar. Hästarna blir kvicka och tar hjälperna mycket snabbare.

Efter red jag lite bommar på Eira.

Här kommer lite bilder från igår :









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0