Bilder och dressyren!

Nu är jag hemma! Har ätit tårta hos Farmor och farfar sedan klippte jag gräset, höhö.

Men nu till dagens ridpass.
Skulle ju rida lite dressyr, red i linne och foppa tofflor haha. Börja rida framlite och hon kändes fin. Sedan när vi hade ridit fram och så öva vi på sluta, skänkelvikning, galopp halt, förvänd galopp. Hon var super fin och fick verkligen jobba.

Eftersom jag hade foppa toffflor tänkte jag att hon skulle bli riktigt lyhörd för skänkeln så när jag har sporrar senare blir hon jätte aktiv när jag ger henne hjälperna och riktig snabb. Men tyckte inte det var en så stor skillnad att rida med hälen/vaden än med ridskor om man tänker på hennes reaktion. Vilket är bra :)

Hon blev ganska trött i slutet så jobba henne i låg form och hög rygg fast blev lite sur på henne ibland för att hon blev lite seg eftersom hon var ganska trött. Idag fick hon jobba på riktigt bra och hon var riktigt fin :)

Här kommer massa bilder från första halvtimmen cirka ;)

 Snyggaste, ;) Ökar :) Börja bli bättre på det varje gång :D

Sista bilden, blev många bilder men hoppas ni tycker det är kul :D Kommentera gärna ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

fiina :D<3

2010-05-30 @ 23:13:24
URL: http://two-riders.blogspot.com
Postat av: joy

shit vad fina ni är tillsammans !

super fin häst !! :D

2010-05-31 @ 14:41:20
Postat av: andreablixt

Gåre verkligen att rida i foppisar ? :o haha det måste jag testa :DD

2010-05-31 @ 19:51:50
URL: http://andreablixt.blogg.se/
Postat av: Jenny sv;

Tack Joy!! :D

2010-05-31 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0