bus ponnyn

Det var ju clearround nere på stensta så sket i min plan och iställe så red jag barbacka på eira i volten på mitt äppelmount bett och gick hur bra som helst :D Skrittade bara då och lite trav men synd att jag inte har provat det på henne tidigare för hon var jätte mjuk och fin från början :)

Meddis red jag ut med och busade mest, hehe hon var pigg och glad på ett meddis sätt. Sen ville hon börja trava när vi gick på en stig och när vi var typ 100m från vägen på stigen så kommer typ två bilar men vi var ju långt ifrån men Meddis fårför sig nåt och börja nästan galoppera på stället och sen var vi i himlen typ xd hehe nejdå men hon ställer sig på bakbena och skjuter iväg som ett bock språng fast hon sparka inte, typiskt meddis språng men det var fan as högt xd jag höll mig typ runt halsen och försökte balansera så att jag var mitt över henne för kända verkligen inte för att ramla av för det var så kallt så :s Men jag satt kvar och efter det så var hon bara trippig men det gick bra :) kände på mig att hon skulle vara på hugget idag när jag såg henne i hagen min prinsessa ;)





Nu ska jag plugga spanska och antagligen engelska, godnatt

Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha, jag kan riktigt se henne/er framför mig hur hon gjorde sina "Meddisskutt" som bara hon kan...

2010-11-26 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0