7/1 2011

jag vet att jag har vart grymt tråkig och inte blogga men min bebis har ju haft lite break och så, men nu har jag satti igång henne så nu börjar the hard work :) Meddis för övrigt har varit pigg och glad förutom när hon har fått vilat för då har hon vart lite små sur fast det lönar sig endå för då är hon extra fin och pigg (ganska busig) dock stel men hade ju inte väntat mig annat :)

idag skulle jag rida ut men när jag kom en bit och det var kolsvart och jag såg bara min pannlampas lyse och då ångra jag mig så då vände jag hemmåt (brukar annars inte vara sån) Men så då red jag lite på banan i typ 10min för var ju as mycke snö men meddis va nöjd :) Red barbacka. Så sammnlagt red jag i 25min så fick bli ett kort pass idag :) Kan säga vad hon har gjort denna vecka kortfattat:

Måndag; Ridhuset, hon var ganska galen i början och sen var hon super pigg men vill ha henne så endå :) Så var nöjd med henne ;)

tisdag; Red ut med några kompisar

Onsdag; Red ut själv och trimmade dressyr

Torsdag; Red ut med Lena, lite halv konditions träning med att pulsa i snön

Imorn tänkte jag gå ner i ridhuset när det är hopptimme och skutta lite :) Pappa förljer med och hjälper mig, så får vi se om jag sitter kvar eftersom hon inte har hoppat på ett bra tag ;)

hade bra! /Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0